24 kwietnia 2009

Załapałem się

Uff zdążyłem... Na blogu Grzegorza Dudy dowiedziałem się, że Atlassian zrobił promocję i umożliwił zakup rocznej licencji na JIRA i Confluence (po $5.00 za każdy produkt, co przy ASTRONOMICZNYCH cenach tych produktów wydaje się być okazją). Zakup licencji zawiera roczny maintence. Należy również wspomnieć, iż owa licencja obejmuje możliwość użytkowanie oprogramowania przez pięciu użytkowników, co w moim wypadku w zupełności wystarcza. Przy zakupie była opcja przedłużenia licencji na kolejne dwa lata co również uczyniłem. Szczerze mówiąc, jak zobaczyłem, że termin promocji upływa 24 kwietnia nie wgłębiałem się w warunki licencji tylko szybko zabierałem się za rejestrację, gdyż nie byłem pewien w obrębie jakiej strefy czasowej odbywa się owa promocja, a tu należy wspomnieć, że siedzibą Atlassiana jest Australia. W każdym razie udało się. :)

Pozdrawia szczęśliwy posiadacz JIRA i Confluence

1 komentarz:

darek pisze...

Gratuluję zakupu, ja skusiłem się na JIRE, co ciekawe, akurat szukałem jakiegoś narzędzia do obsługi ticketów, time trackingu itp. Testowałem Trac-a, testowałem Redmine, ale dzięki tej promocji będę kożystał z JIRY którą znam z wielu projektów open source.