28 lutego 2007

Blogger biega na Tomcacie

Prawdę mówiąc to nie planowałem dzisiaj wysyłać kolejnego posta, ale nie mogłem się powstrzymać, gdy podczas zmiany konfiguracji ustawień mojego bloggerowego konta na ekranie pojawił się pewien znajomy obraz (patrz obok ;-) Nie powiem, trochę się zdziwiłem. Nie przypuszczałem, że Blogger używa Tomcata i to jeszcze w wersji 4.1 (obecnie jest już 6). Podobny widok oglądam dosyć często, gdyż klepię moją magisterkę używając wspomnianego serwera, a że technologie JSF, Spring framework oraz Hibernate, które wybrałem do mojej pracy są w fazie "przyswajania", więc ja i errorPage Tomcata widzimy się prawie codziennie. Po chwilowym zastanowieniu doszedłem do wniosku, że nie powinienem się dziwić faktem, iż Blogger został napisany w Javie, ponieważ technologia JEE jest obecnie szeroko wykorzystywana w systemach informatycznych.
Zazwyczaj widząc takie obrazki jestem co najmniej nie pocieszony, ale tym razem zrobiło mi się miło ;-)

Brak komentarzy: